20 ÅR & 7 DAGAR

Publicerad 2013-04-29 00:02:26 i Allmänt,

FÖR SJU DAGAR SEDAN FYLLDE JAG 20 ÅR och det firades hela förra helgen med finaste vännerna och släkt. Det blev en fredag med massa indroppande vänner och pizzor med roliga spel, partyhattar och skratt. Det blev sedan en lördag med de tre närmaste tjejerna i min lilla bostad där vi gjorde oss i ordning för en riktig födelsedagsutgång på Berns där det sjöngs för mig när klockan slog midnatt och vi skålade i champagne. På söndagen, den riktiga födelsedagen, var jag lätt bakis men firades med familj och släkt. Kände mig rik och uppfylld av kärlek och även fast det gått en vecka har känslan stannar kvar.
 
Pic 1; Delle och Jack under fredagens firande. Pic 2; Minna, Delle och Tove. Ka-fucking-bam snygga vänner man har alltså. Pic 3; 20 år!!!!!! Pic 4; Min bästa Slebbo Sebastio är hemma igen efter en asien-tripp så vi firade i efterhand med lunch på en brygga och sedan blev det häng i partyhattar, för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela