Mötet med stort M

Publicerad 2013-04-15 19:51:21 i Allmänt,

 
IMORGON ÄR DAGEN som jag väntat på så länge, fastän jag bara visste att dagen skulle komma imorgon sedan ungefär en vecka tillbaka. Imorgon skall jag på intervju hos Amerikanska ambassaden om mitt framtida jobb på Crunch Fitness i New York. Äntligen, är väl det ordet som passar om inget annat. Vilken otrolig jäkla process detta har varit, och då med ett fantastiskt stöd av två stora företag. Vet att detta är en sådan där en-gång-i-livet-möjlighet och jag är så ödmjukt tacksam för denna chans och hoppas med snabba och goda nyheter imorgon. Vill inte höra ordet "kompletterande" igen, ja de där jäkla kompletterande ärendena. Nu får det vara nog. Om jag hade en tjock hög med papper med till förra mötet så har jag med en bok till detta. Nu ska inget gå fel. Jag ska till New York.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela