J U I C E V E R K E T

Publicerad 2013-02-10 22:24:51 i Allmänt,

 
PÅ VÄGEN TILL MITT JOBB går man på en gata där en av Juiceverkets butiker ligger. Hur topp är det inte med nypressade juicer och nyttiga goda drycker för samma pris som en latte liksom. Och hur topp är det inte att jag inte visste om butiken utan vandrade ovetandes förbi ett antal gånger innan jag en dag tittar in genom det lilla fönstret på gatan och ser Måns stå bakom en disk inne i butiken. Kanoners, nu kan man spilla tid där innan och efter jobbet. Köpte med mig cocosflarn att ha i min kesella i morgonfrukostens ära, obehagligt läskigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela