JAG VILL ATT DITT HEM BLIR DÄR JAG HÄNGER MIN HATT

Publicerad 2013-02-28 17:13:26 i Allmänt,

IDAG TRÄFFADE JAG UPP MINA MEST FÖRTJUSANDE DAMER för en heldag som började med en fika/lunch på Kulturhuset där vi hade så mycket att prata om efter sådan liten tid ifrån varandra. Det blev diskussioner om hur man bäst hanterar obekväma situationer, handslag och mycket skratt.
 
Min skatt. Tove.
 
 
Min andra skatt. Förtjusande Minna.
 
 
Jag bar torsdagen till ära Toves systers hatt (inte hittat mig en egen än) och invigde vårjackan, bara för att man gör det även fast det inte är några plusgrader om solen är framme.
 
Nu är jag på jobbet för att träna en snabbis och skall sedan möta upp en vän för ett glas vin innan jag skall på middag med de nyaste av mina bekantskaper. Imorgon blir det middag med en del av tjejerna från jobbet, fina härliga karaktärer. Glad i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela