S A T U R D A Y

Publicerad 2013-02-10 20:12:41 i Allmänt,

RACKARNS VAD JAG FICK MYCKET GJORT IGÅR, skönt. Hunnit träna, städa, ta mig till Nacka Forum för maximal shopping på minimal tid och samtidigt göra ett presentköp som blev två stycken. Sedan åkte jag snabbt hem igen för att laga mig en lunch och åkte sedan till Mörby Centrum för att möta systrami och hennes pojkvän. Vi skulle på middag i mors fästmans hus och fira att både hsn och mor min fyllt år i veckan. Pinsamt och obehagligt samt lite komiskt att jag glömde gratta henne igår, fick bli en finare present som ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela