Vart jag vill hänga min hatt

Publicerad 2013-02-19 23:26:50 i Allmänt,

 
 
ÅH DET BLEV EN LÅNG FIKA där det diskuterades internet-dejtande, misslyckade hårfärgningar, framtidsplaner och allt annat. Mina damer var alla kanonheta denna tisdag till ära men bara Tove och Felicia kom jag mig för att fota tydligen, både klädd i hatt. Måste köpa mig en hatt, vill ha en stor hatt, flera när jag tänker på det. Så otroligt snyggt. Ska leta efter en på torsdag.
 
Telefonkonferencen gick fantastiskt och nu börjar det verkligen hända grejer, Känns så stort och spännande och himla nära även om det fortfarande ligger några veckor bort. Skall redan imorgon faxa över lite nya handlingar för att få tillbaka feedback från företagets advokater. It is on. Jag flyttar snart. Hejuda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela