E T T S T R Ä C K

Publicerad 2013-01-16 13:31:02 i Allmänt,

HAFT EN SÅDAN HIMLANS NERVÖS FÖRMIDDAG som slutade i en sådan extrem lättnad. Känns som att jag väger 10 kg mindre. Firar det med sushi och lunch-tids-vin! För det kan jag ju!
 
 
Efter de goda beskeden och när det som förut varit ångest och panik relaterat var överstökad tog jag en fika med hjältinnan Lenita som varit med för stöttning. Här över är en suddig bild på oss när vi larvar oss.
 
 
Och här är jag, halv-albinon, 10 kg lättare dagen till ära. Destu mer ära för denna dag är att bästavännen Mikael fyller 19 år, så denna glädjens dag skickade jag honom ett uberlångt grattis sms som tog oskönt med tid att få ihop då jag inte för stunden tänkte på att man kunde ha kopierat texten från internet istället.. kommer jag på i samma veva som jag skriver det här.. attans sabblar.. MEN, jag har ju just nu all tid i världen, och Mikael uppskattar det ju säkert.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela