K A B A R E

Publicerad 2013-01-16 13:03:00 i Allmänt,

 
 
 
Igår blev jag bortskämd av bästa bästa Tove när hon bjöd ut mig på middag. Blev Vapiano i Gamla. Bästa hon som alltid säger rätt saker när man är ledsen eller orolig, som skrattar bäst och gestikulerar mest. Vet inte hur
jag kommer klara mig utan henne i New York, helt seriöst.
 
 
 
Såhär fint utsmyckad var hennes krage.
 
 
Åt en fabulös pasta (<3) som må se lite enkel ut, ur perspektivet av deras utbud, men som gjorde min mage massvis med glad. Och mätt.
 
Efter middagen gick vi på en Kabaré! Festlig tisdagsunderhållning, och för att inte ha några förväntningar och av någon anledning ha trott att jag skall få se människor äta varandra (refererade av någon anledning till ordet kannibal?) så var det fantastiskt roligt! Vissa var så himla begåvade och vågande och man skrattade och log mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela