P F- starting today

Publicerad 2013-01-28 10:33:00 i Allmänt,

 
 
En sådan där måndagsmorgon som faktiskt känns kanon istället för sump. Börjar dagen med purjolökssoppa och skall sedan klä mig för en fika med Douglas. Idag skall jag också ta mig till gymmet för att möta upp Tove och Minna och gå på föreläsning om mat och springa lite på löpbandet, jobba lite med fria vikter och sedan prata om det senaste i jacuzzin och bastun. Glömde, skall också ha ett möta om min framtida anställning på samma gym där jag skall hålla till, tills den dag visumet sitter i mitt pass, i min hand, i min väska påväg till flygplatsen. Rackarns himla taggad faktiskt. God Morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela