P O K E R F A C E

Publicerad 2013-01-27 21:12:25 i Allmänt,

 
 
 
 
I fredags hade jag fina vänner hos mig för att spela poker. Så jäkla himla kul. Mindre kul att jag åkte ur först (?) och att det avslutades i ett parti sten-sax-påse. Över har vi Simon, Delle och Johan.
 
 
Malin var också där.
 
 
 
Och Jack.
 
Hamnat i en sådan där period då jag mer uppskattar denna typ av aktivitet än att gå ut och dansa med vännerna. Spelkvällar. Bästa någonsin. Samla de bästa och de du inte träffat på längre, alla tar med lite spel och så blir det garanterat en lyckad kväll. Rackarns värt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela