S I C K N E S S vol. 1

Publicerad 2013-01-23 16:48:58 i Allmänt,

 
Detta var dagens första måltid (och hittils enda påminde min mage mig nu), Första gången jag testade Activia, men jag vill ju hålla magen min glad. Till detta blev det också färskpressad juice.
 
 
Och här är jag, sjuk som satan, men behövde göra flera tester för utredningen och skickade sedan denna bilden till bästa Delle som nu kommit hem från Australien, synd nog kan jag inte träffa henne ikväll pga just första meningen, men ser henne hos Amelie på lördag. Bästa tjejen.
 
Nu känner jag mig också lite hemlig som planerar noga och väl min framtid i det mått av hur jag kan planera min framtid. Jag gör det bästa av tiden kvar i Sverige och ser fram emot att börja det jag planerar (så fuck the fuck off förkylningen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela