S J U M Å N A D E R S E N A R E

Publicerad 2013-01-11 09:46:28 i

Mina tre gymnasieår var de hittills absolut bästa i mitt liv, jag älskade skolan, de som gick där och jag älskade min klass. Jag gick under gymnasietiden i en helt fantastisk klass och det har varit mycket saknad till många av dem tjejerna som jag inte träffat men igår fick en del av oss som är kvar ihop det hos Louise med klassisk tacos och vin för de som inte körde. Var så kul att träffa alla igen och höra om hur tiden varit och uppfattas för var och än av alla. Vissa är inom snar framtid påväg ut i världen och andra har redan hunnit studera i Californien. Sedan förflyttade vi oss till Louise nyrenoverade biorum där vi åt efterätt , spelade spel (ingår för maximala kvällar) och pratade mer. Spännande, mysig och fantastiskt rolig kväll. På bilderna har vi: Elvira vid middagsbordet som bidrog med de hittills mest spännande historierna/ Alide nere i biorummet/ och jag, hemkommen glad och salongsberusad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela