B Y E B Y E Ms L O N D O N

Publicerad 2013-03-15 11:19:11 i Allmänt,

Imorgon flyttar min vän Hannah till England under två månader för en praktik. Så otroligt kul för henne och vore det inte för att jag har hunnit flytta innan hon kommer tillbaka vore det inte så dramatiskt egentligen. Det blev en redig hejdå-frukost jag bjöd på hos mig imorse innan hennes sista skoldag med prat om framtiden. Lycka till med allt Hannah! 
 
 
Nu blir det att dra på mig träningkläderna och träffa upp Cai för ännu ett träningspass! Hoppas på kakor efter. En sådan träningsdag. Ikväll kommer Mikael hit för middag och en lugn fredagskväll. Heja heja denna vackra men kyliga fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela