DAGEN I 4 STEG

Publicerad 2013-03-07 17:06:56 i

1. Vaknade på en kudde som inte är min och köpte med en frukost jag omöjligen skulle kunna få ner under tiden jag åkte hem. 2. Satt på bussen och lät strålarna från solen värma mig genom rutan. 3. Fick beskedet att min finaste kusin är i Stockholm på kort visit efter att nyligen ha kommit tillbaka till Sverige efter en hockeysäsong i Florida, Tampa. 4. Mötte honom för lunch, shopping och solhäng och uppdaterade varandra om allt som hänt och inte hänt i våra liv sedan vi senast sågs. Bästa kusinen på den så himla fina dagen. Livet är så otroligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela