H E L D A G

Publicerad 2013-03-12 09:15:36 i

Idag händer det mycket saker för Ms Koskela om jag nu ska tala om mig själv i tredje person. Skall strax ta mig till Planet Fitness för att träffa upp bästa Irina och Stuart för att ordna med papper inför flytten! Blir sedan att träna med Cai någon timme innan jag har mitt tisdagspass i receptionen! Hoppas ha lite kraft kvar i benen efter så att jag kan ta en timme på löpbandet!

Har inte fått sådana skillnader i kroppen hittills av träningen mer än viktminskning men hade inte problem med min vikt innan så det är inget att hurra över mer än att då vet man ju att kroppen reagerar i alla fall. Vad jag definitivt märker av är mitt humör! Alltsåååå jag känner mig konstant skuttandes omkring och är mycket starkare psykiskt och har närmare till skratt. Vet inte om det är träningen eller bara att jag trivs så bra i tillvaron just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela