KVINNANS DAG

Publicerad 2013-03-08 10:42:28 i

Helt otroligt nog vaknade jag av mig själv fullt utvilad innan klockan åtta imorse. Tog en kort promenad och lagade sedan en pannkaksfrukost på kesella som smakade ugnspannkaka. Bra start för denna kvinnodag som för mig stavas TRÄNING. Har ett PT-pass 13.00 med Cai då vi ska boxas och sedan träna min rumpa, lyfta den några fler cm ö h liksom. Ikväll blir det ett bloggevent med Josefin där det står "Tränings-chic" efter besked om klädsel då det blir träning samt middag och bubbel, fabulöst bra blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela