U P D A T E

Publicerad 2013-03-30 15:48:00 i Allmänt,

HAR VARIT SÅ OTROLIGT MYCKET som hänt de senaste veckorna samt absolut ingenting alls. Jag har jobbat, tränat, minglat runt och umgåtts med vänner. Här nedanför kan ni få via mina mobilbilder en liten smak av hur tiden vi inte hörts av varandra varit!
 
Bild 1; Indisk afton hos Delle med mat, juice och spel och mycket skratt. Bild 2; Två lunchtallrikar. Mycket protein och väldigt lite kolhydrater blir det ju nu. Den med bara kött är Rasmus. Bild 3; Måns smyckade ut min Apple Fuzz från Juiceverket med rosblad. Bild 4; Testade på HYPOXI för första gången hos fina Pascale. Vill ni ha ett inlägg om vad det är för något?
 
Bild 1; Finaste Josefin bjöd in på en lyxig mysonsdag med vin för henne och cola zero för mig följt av en sleepover där vi såg någon typiskt tjejig film och åt lite goda tilltugg. Bild 2; Tiltuggen tidigare nämnda. Bild 3; Vardagslyxen slutade inte där utan på torsdagsmorgonen blev jag utbjuden på en gosfrukost av samma donna. Bild 4; Här har ni henne. Ätandes.
 
 
Bild 1; Jag hade en lång morgon med god frukost och fick in fina sms på mobilen och tyckte att livet var så himla fabulöst. Bild 2; Uppmanade folk på min Instragram att bjuda ut mig på muffins. Bild 3; Åt godis på jobbet, sällsynt på min arbetsplats! Bild 4; Var med bästa Minna på någon typ av AW på American Apparel i torsdags.
 
 
Bild 1 (&3); Träffade Douglas över en fika som innehöll muffins i plural (nu har jag ett nytt beroende alltså) Bild 2; Blev åter igen bjuden på en mysig middag men denna gång ab bästavän Tove som fick mig att testa nya saker och allt var så otroligt gott. Bild 3; Läs Bild 1. Bild 4; Annika var i Stockholm och då varken jag, Amelie, Delle eller Ina träffat henne på sådan lång tid mötes vi upp för massor av prat om allt som hänt sedan senast. Saknar att ha dem så mycket i min vardag som jag hade under gymnasietiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela