Y E S T E R D A Y

Publicerad 2013-03-14 10:21:48 i Allmänt,

ONSDAGEN VAR EN SÅDAN HIMLA BRA och effektiv dag. Visar delar av den nedanför i bild.
 
 
Gick förbi Juiceverket då det ligger på vägen till jobbet. Måns jobbade, och jag slog till på den bästa godaste fräschaste drycken någonsin.
 
 
Kalisti! Köpte med mig en till min fina kollega Paulina också då jag var så himla mycket på det humöret. Tjejen blev ju riktigt glad liksom!
 
 
Sedan tränade jag med denna grymma PT/halvasiat/vän/kollega  vid namn Cai och därför har jag ont i armarna idag. Tack för det! Han hjälpte mig också senare med översättning av mitt CV som igår skickades till Crunch advokater. It is on!
 
 
Sedan blev det en mysig lunch med hög mobil-faktor där mysMia och gosStefan så fint poserade tillsammans.
 
Detta följdes ju upp av ett receptionspass som gick riktigt fort och sedan var det hemgång, kvällsmål och hångel med kudden. Idag var jag uppe tidigt för en snabb städning innnan jag skall på min lediga dag tillbaka till Planet Fitness för lite träning med Måns. Jag kommer nog bara köra cardio medan pojken skall lyfta vikter. Åh. Tanken på att lyfta något idag gör mig mörkrädd. Frukost. NU. Oven n' out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela