BOENDE

Publicerad 2013-10-14 01:01:23 i Allmänt,

Hade tittat upp lite alternativa boenden för detta äventyr. Ett i Brooklyn och ett på Manhattan var inbokat redan innan jag var på plats och alltså... När vi kom till lägenheten i Brooklyn och taxichauffören stannade till bad vi honom bara åka vidare. Att bo i Brooklyn vad faktiskt väldigt lockande, men just denna del var verkligen så otroligt otäck. Lägenheten på norra Manhattan var däremot fantastisk. Mitt rum är fräsch och mysigt med mycket garderober (behövs för 60 kg), ligger endast minuten från tunnelbanan och på mindre än 20 minuter är jag på centralaste Manhattan! Min hyresvärd bor där lite från och till så jag kommer kanske vara ensam en del då sista rummet som är till att hyra inte är taget än! Klickade fantastiskt fort med Andy och ser fram emot att bo där på heltid (bor nu på Dream Hotel tills imorgon då Henry åker hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Om en ung kvinna som lämnade det trygga för det okända. Som lämnar Sverige för USA. Som lämnar Stockholm för New York. Som lämnar allt hon någonsin vetat något om bakom sig, och som skriver här om allt hon nu har för sig. Välkommen till Lion, av Amanda Koskela

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela